De gast van tegenwoordig boekt een tafel bij jou om er even tussenuit te zijn. We gaan samen op onderzoek uit, zodat je jouw gast een 100% horecagevoel kan bieden.
De gast van tegenwoordig boekt een tafel bij jou om er even tussenuit te zijn. We hebben al zoveel thuis gezeten. Maar welke reis legt je gast nou eigenlijk af? Wat maken ze mee in de weg naar hun ultieme avond uit? Wat gaat goed en wat kan beter? We gaan samen op onderzoek uit, zodat je jouw gast een 100% horecagevoel kan bieden.
Hoe zorg je ervoor dat je blijft ontwikkelen zodat vaste gasten jou blijven vinden, en je ook nieuwe gasten kunt blijven verwelkomen?
Nadat wij elkaar gesproken hebben stap ik in mijn rol als gast. Van oriënteren tot bezoeken.
We beginnen bij het begin, hoe vindbaar ben je en op welke kanalen? Ik maak een reservering en ik kom als gast bij jou in de zaak.
Mijn belevingen werk ik uit in een overzichtelijke gastreisscan. Waar blink je in uit en wat kan beter?
Een professioneel gastreisinzicht en de stappen naar het 100% horecagevoel advies kom ik aan je presenteren. In een overzicht is te zien welke stappen we aan jouw horecabedrijf gaan toevoegen, voor het 100% horecagevoel. Inclusief concrete adviezen die je zo door kunt voeren.
Waar er behoefte is kom ik training op maat geven aan jouw personeel, met de uitgangspunten die jij als horecaondernemer behartigd.
Voor jou! Als jij een horecaondernemer bent die…
Tijdens dit uitgebreide traject ga ik als gast bij jou langs, en kom ik terug met inzicht in jouw gastreis. Een professioneel gastreisinzicht en de stappen naar het 100% horecagevoel advies kom ik aan je presenteren. In een overzicht is te zien welke stappen we aan jouw horecabedrijf gaan toevoegen, voor het 100% horecagevoel. Inclusief concrete adviezen die je zo door kunt voeren.
Jouw investering hierin is € 585,- excl. BTW.
Hoeveel omzet kan je meer maken per dag, wanneer jouw gasten 10% tevredener de deur uitlopen?