Social media uit handen

Met alleen een mooie zaak, heerlijke gerechten en af en toe een post op social media red je het tegenwoordig niet meer. Online is waar jij pas echt aan je doelgroep kunt laten zien hoe tof jouw zaak is.

Inmiddels kun je eigenlijk niet meer om social media heen, maar ik zie nog regelmatig dat horecazaken niet optimaal gebruik maken van alles wat social media te bieden heeft.

Twijfel je nog of het tijd is om hulp in te schakelen bij het onderhouden van jouw socials? Misschien trekt dit je over de streep:

🔥 60% van de reserveringen wordt tegenwoordig via social media gemaakt.
🔥 Ongeveer 90% van de restaurants is aanwezig op social media (bron; SinglePlatform).
🔥 Meer dan 80% van de consumenten gebruikt social media om restaurants te zoeken én om te beslissen waar ze willen eten (bron: Brandwatch).
🔥 Zo’n 75% van de consumenten geeft aan eerder ergens te eten wanneer ze positieve beoordelingen op social media hebben gezien (bron: Hootsuite).
🔥 Ongeveer 60% van de millenials (geboren tussen 1981 en 1996) gebruikt social media om restaurant aanbevelingen te zoeken (bron: Forbes).
🔥 Ongeveer 50% van de consumenten volgt tenminste één restaurant op social media (bron: Toast).

En, is het nu tijd om je socials aan te gaan pakken? Ik kom je helpen, stuur me een bericht en je hoeft nergens meer naar om te kijken.

Hoe gaan we dit aanpakken?

Kennismaken
Laten we beginnen met kennis maken en koffie. In dit gesprek zetten we jouw wensen op papier.

Layouts
Door te werken met zelfgemaakte filters/presets, maken we van de feed een geheel. Hierdoor oogt het platform direct geordend en strak. We gaan er voor zorgen dat iedere post gelijk herkenbaar is door dezelfde look and feel.

Contentkalender
Door de posts van tevoren uit te denken/werken kunnen we ervoor zorgen dat nooit twee dezelfde beelden elkaar opvolgen. Op deze manier zorg je voor een harmonieuze feed die in balans is en professioneel oogt. Hierin neem ik de horecakalender mee, zodat we in kunnen spelen op de (horeca) dagen.

Uit handen geven
Jij hoeft je geen zorgen meer te maken of er wel iets online komt en hoe dat eruit ziet. Ik zal je van A tot Z bontzorgen en bouwen aan je social media kanalen en vindbaarheid.

Statistieken
Door te werken met statistieken blijven we monitoren, bijschalen en opvoeren waar nodig.

"Maggy is een gastvrouw ten top, altijd vriendelijk en onwijs behulpzaam. Geen vraag is te gek, en staat overal voor open. Daarnaast is Maggy enorm goed in organiseren en plannen. Het is altijd een plezier om met Maggy te mogen samenwerken!"

Tjitze van der Dam

"Ik heb met veel plezier met Maggy samengewerkt! Een vrolijke zelfstandige dame met gevoel voor kwaliteit. Zij is zeer goed in het plannen en organiseren van zaken. Daarnaast is zij klantgericht, maakt gemakkelijk contact en spreekt mensen op een professionele vriendelijke manier aan. Zij pakt haar verantwoordelijkheid en houdt zich aan gemaakte afspraken. Echt een topper in een team!"

Mireille Anken

"Met Maggy heb ik jarenlang samengewerkt en ik ken niet zo heel veel mensen die zo gastvrij, betrokken, gedreven, leergierig en daarnaast zo aardig zijn als zij. Ik ben Maggy enorm dankbaar voor de goede samenwerking en wens haar alle succes en heel veel plezier met alle stappen die ze nog gaat zetten!"

Jeroen Beishuizen